Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım

  • AYŞA • 22 Şubat 2005 16:35 • #452523
    bugün acayip sinir bi gün geçirmiştim..kendimi çok iyi hissetmeme neden oldu.hatta abartmıyorum defalarca dinledim.rahatladım be:)
    sağol..
    bi doğum günü şarkısı ancak bu kadar mutlu eder insanı..
  • bimilyon1 • 22 Şubat 2005 16:41 • #452525
    çok teşekkür ederim
    çok naziksin
  • TayyipErdoğan • 22 Şubat 2005 17:23 • #452543
    Şarkı güzel olmuşta sen hani jazz yapıodun???puahhaha..:!
  • gitarTELi • 22 Şubat 2005 17:37 • #452548
    afferim sana
    guzel yapmışsın da...
    da sı
    la herşey ingilizcemi olacak yahuu :((




    kopmayantekteL
    by gitarTELi
  • bimilyon1 • 22 Şubat 2005 18:42 • #452558
    ben bimilyon kafa bimilyon
    bu çıktı
  • angrY • 25 Şubat 2005 17:44 • #452964
    güzel olmuş
  • kelle • 25 Şubat 2005 17:47 • #452966
    iğrenç olmuş.rimirimiley bile daha guzel olmuştu diyerekten şaka yapmış gibi oluyor guzel olmuş
  • pixies • 25 Şubat 2005 18:21 • #452977
    sorun şarkıda
  • karete • 25 Şubat 2005 19:20 • #452984
    bi imzalı resminizi alabilirmiyim
  • No_Remorse • 25 Şubat 2005 20:45 • #452987
    Hiç Bir şey yok klasik amerikan zavsatasına benziyor....