İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım
AYŞA
• 22 Şubat 2005 16:35 •
#452523
bugün acayip sinir bi gün geçirmiştim..kendimi çok iyi hissetmeme neden oldu.hatta abartmıyorum defalarca dinledim.rahatladım be:)
sağol..
bi doğum günü şarkısı ancak bu kadar mutlu eder insanı..
bimilyon1
• 22 Şubat 2005 16:41 •
#452525
çok teşekkür ederim
çok naziksin
TayyipErdoğan
• 22 Şubat 2005 17:23 •
#452543
Şarkı güzel olmuşta sen hani jazz yapıodun???puahhaha..:!
gitarTELi
• 22 Şubat 2005 17:37 •
#452548
afferim sana
guzel yapmışsın da...
da sı
la herşey ingilizcemi olacak yahuu :((
kopmayantekteL
by gitarTELi
bimilyon1
• 22 Şubat 2005 18:42 •
#452558
ben bimilyon kafa bimilyon
bu çıktı
angrY
• 25 Şubat 2005 17:44 •
#452964
güzel olmuş
kelle
• 25 Şubat 2005 17:47 •
#452966
iğrenç olmuş.rimirimiley bile daha guzel olmuştu diyerekten şaka yapmış gibi oluyor guzel olmuş
pixies
• 25 Şubat 2005 18:21 •
#452977
sorun şarkıda
karete
• 25 Şubat 2005 19:20 •
#452984
bi imzalı resminizi alabilirmiyim
No_Remorse
• 25 Şubat 2005 20:45 •
#452987
Hiç Bir şey yok klasik amerikan zavsatasına benziyor....
«
1
2
3
4
»