Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım

  • bimilyon1 • 25 Şubat 2005 21:17 • #452991
    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar
    beğemenize sevindim
  • morvedelisi • 25 Şubat 2005 21:28 • #452996
    süper olmuş be :)))
  • lothlorien • 26 Şubat 2005 00:15 • #453021
    sen iyisin...
    :)
    bu arada benim de mütavazi bestemin kritiklerini bekliyorum...
  • bimilyon1 • 26 Şubat 2005 11:05 • #453033
    hiç merak etme canım kardeşim
    elimden gelenin en iyisini yapcam senin için
  • beydush • 12 Mart 2005 16:46 • #454985
    iyiymiş valla...çok eğlenceli olmuş...belli ki canınız bayağı sıkılıyomuş:) buarada solo süper olmuş ve solisitinizin sesi çok iyiymiş...
  • tezgah • 2 Eylül 2005 15:27 • #483888
    yeni gelenler var garaja onlarda nasiplensin
  • -TeUFeL- • 2 Eylül 2005 18:27 • #483900
    mükemmel olmuş hocam...10 numara birşey olmuş:)))))ibanetzemi deyetiştiriver:)))
  • bimilyon1 • 2 Eylül 2005 19:03 • #483904
    baska bisi daha yap1yorum simdilerde, yak1nda onu da koyar1m buraya. tesekkür ederim bu arada.
  • G-SOUND • 2 Eylül 2005 19:41 • #483908
    ay valla süper olmuuuşş.çookk güzeelllll..ay ne tatlıııı.varya tam benim şarkıımm.taş devrinide yapın nooluuurr.he he he
  • death_glory • 2 Eylül 2005 19:54 • #483911
    elinize ağzınıza sağlık :)