-
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar
beğemenize sevindim
-
süper olmuş be :)))
-
sen iyisin...
:)
bu arada benim de mütavazi bestemin kritiklerini bekliyorum...
-
hiç merak etme canım kardeşim
elimden gelenin en iyisini yapcam senin için
-
iyiymiş valla...çok eğlenceli olmuş...belli ki canınız bayağı sıkılıyomuş:) buarada solo süper olmuş ve solisitinizin sesi çok iyiymiş...
-
yeni gelenler var garaja onlarda nasiplensin
-
mükemmel olmuş hocam...10 numara birşey olmuş:)))))ibanetzemi deyetiştiriver:)))
-
baska bisi daha yap1yorum simdilerde, yak1nda onu da koyar1m buraya. tesekkür ederim bu arada.
-
ay valla süper olmuuuşş.çookk güzeelllll..ay ne tatlıııı.varya tam benim şarkıımm.taş devrinide yapın nooluuurr.he he he
-
elinize ağzınıza sağlık :)