Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım

  • beydush • 12 Mart 2005 16:46 • #454985
    iyiymiş valla...çok eğlenceli olmuş...belli ki canınız bayağı sıkılıyomuş:) buarada solo süper olmuş ve solisitinizin sesi çok iyiymiş...
Bu konunun tüm mesajları