arkadaşlar yazmayın, ciddiye almayın... olan sizin üyeliklere olur... böyle adamlara ne anlatırsanız anlatın anlamazlar... anlamak işlerine gelmez zaten.... sizinle tartışabilecek seviyede değil kendisi... bu mesaj da bu topic'e yazdığım ilk ve son mesajdır...