Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizin hayranlık duyduğunuz rockçıların düetlerine ne diceksiniz?

  • nuri • 22 Şubat 2005 15:59 • #452513
    hani rock müzik dışında birşey dinlemessiniz ya siz ama sizin sevdiğiniz idoller hiphopcularla düet yapıyor ne oldu konuşun bakalım yine onlara toz kondurcakmısınız
  • bimilyon1 • 22 Şubat 2005 16:29 • #452520
    herkez bu işi para kazanmak için yapıyo itirazı olan ispat etsin. biri diğerinden daha popülerdir (yeni çıkardığından olabilr) aynı yapım şirketindedirler patronda beraber bişiler yapın der ki eski olan satsın, ismi unutulmasın. yeni albüme hazırlık olsun. bunlar hep pazarlama yöntemleri. müzik sertleştikçe ticarilikten çıkıyo gibi inanış tamamen yanlış çünkü britni de aynı piyasada metallica da kulvarlar farklı.
    gwar ticari bir grup değilmiydi yani bu adamların paraya ihtiyacı yokmu amatörlük ayrı birşeydir (amatör müzik ruhu) prıfesyonellik ayrı bir şeydir.
    saygılar
  • nuri • 22 Şubat 2005 16:52 • #452528
    ya işte benim dediğim konuya geldik para için rockçılar bile benliklerini satarlar kabul edin işte
  • Ktulu • 22 Şubat 2005 16:56 • #452529
    tam senin seviyende bi topic olmuş
  • souls_for_rent • 22 Şubat 2005 16:57 • #452530
    ...
  • metaligirl • 22 Şubat 2005 17:01 • #452534
    arkadaşlar yazmayın, ciddiye almayın... olan sizin üyeliklere olur... böyle adamlara ne anlatırsanız anlatın anlamazlar... anlamak işlerine gelmez zaten.... sizinle tartışabilecek seviyede değil kendisi... bu mesaj da bu topic'e yazdığım ilk ve son mesajdır...
  • nuri • 22 Şubat 2005 17:03 • #452535
    ne oıldu kutulu yazı bulamadım hjep dediklerim ghhaklı çıkıyor dime
    sen önce gittie kutunu aç
  • Ktulu • 22 Şubat 2005 17:05 • #452537
    :)

    ne kadar komiksin :)
  • TayyipErdoğan • 22 Şubat 2005 19:44 • #452563
    Ulan nuri nerde senin topicin olsa işin içinde bi gariplik oluyoo..Birde haklı çıkıyorum demiş.OLum sen değilmiydin bana en sexy video klipleri yazın diye..Birde siz rockçılar falan demiş zaten ben rockçıyım diyen kişiden şüphe ederim ben bırakta biz kara verelim hesabı..Nuri dir ne yapsa yeridir arkadaşlar...
  • cc_baran • 22 Şubat 2005 19:52 • #452565
    olum seni başbakana ispitliycem,onuruyla dalga geçiyon adamın
    :)