doğru da abi her taraf birbirinin aynı insanlarla doldu.hadi yeni yetmeleri anlıyo da kazık kadar olmuş birden tarzı dışı bi ayakkabı alıyo.ne bileyim alternatif oldum ben bak mor giydim ha ha haha şeklinde.iğrenç insanlar ya. valla tiksiniyorum arkadaşlar bu olay boğuyo beni.tamam özenirsin de taklit bambaşka bişey hele de höyt diye çıkınca ortaya bombok ediyo ortamı