Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rockerların lugatında özenti diye bir kelime yoktur

  • pixies • 25 Şubat 2005 18:33 • #452979
    bu lafı söyleyen rocker diildir zaten
  • The PuNKiLLeR • 25 Şubat 2005 21:35 • #452999
    evet dogru soylemissin herkez ozenir ama dinledigi sevdigi kisiyi mesela ben yanı gomlekten nefret ederdim punk dınlemeye basladık gomlek ustten cıkmaz oldu simdi de askımla aldıgımız gomlek var ustumde
  • bimilyon1 • 25 Şubat 2005 22:17 • #453003
    gitara, davula, bassa vb. başlayanların çoğu dinledikleri gruplarda beğendikleri özendikleri insanlar yüzünden onlar gibi olmak hayaliyle enstrumanları çalmaya başlarlar. bakınız en büyük hayaliniz topiğindeki hayaller (bu gibi hayaller özenmekten mütevellit çıkan davranışlardır)
  • ROTTING CHRIST • 26 Şubat 2005 16:43 • #453050
    niye abi sonuçta benzemeye çalışanların dışında birebir taklit insanlar var. bir kişiyi kendine örnek alıp da beceremeyeceğini bildiği halde "tıpkı o olmaya çalışanlar" var
  • çatapat • 3 Mart 2005 01:20 • #453759
    bi kere rocker nedir abi öyle bi kelime de yok lugatta...iyi lan ing ce konusalım oldu olcak...ama özenti kelimesi vardır kardeşim..kendi karakteri olan kişiliği oturmuş ama birilerini begenip onun fikir,tarz,giyim,yaşantı vs sini kafasında tartan dogru buldugu seylerden kendine bir menü hazırlayanlar var bunları ayırt etmeyi biliyor olmalıyız bir kere bu konu hakkında konusmaya calısıyorsak...bir de birebir taklit vardır ki bu kabul edilemez birseydir cünkü dünyada yüzde yüz silme bir şekilde birbiriyle aynı seyi düşünen aynı seyi yapan iki insan yoktur olamaz...ama biz sokağa cıktığımızda birbirinin aynı insanlar görüyor isek burda bir sorun var demektir..imaj mı satıyo birileri bize??bazıları ucuz diye herkes aynısını mı alıyo?evet sanırım öyle...
  • MaD_Bassist • 3 Mart 2005 09:57 • #453778
    Yaa su güzelim Türkçe'mizin içine etmeyin yaa ne o öyle rocker yaa rock cı de bişey de yanlız şu güzel Türkçe'mizi daha fazla bozmayalım lütfen birincisi özenti diye rock müzikle alakası olmayan sadece ortam yapmak için rock cıyım diye dolasan tiplere denir eğer bn rock dinliyorsam metal dinliyorsam bu müziği sevdiğim için dinliyorumdur hayal ettiğim müzik aletini calıyorsam bunu sevdiğim için yapıyorumdur karıya kıza hava olsun diye değil ben bu müziği seviyorum ben bu müziğe gönül verdim o yüzden benim sözlüğümde özenti kelimesi vardır her insan bir şeye özenir bu onun kişiliğini oluşturmasında baş etkendir benim gönül verdğim bu müziği karıya kıza hava olsun diye ortam yapiyim diiye dinleyen dinladiğini zanneden adam bnm gözümde özentiden baska bişi değildir zaten o yüzden kim ne derse desin benim sözlüğümde özenti kelimesi geçer abi sevgiler saygılar...
  • kelle • 3 Mart 2005 17:34 • #453813
    dogru diyosun .kimse hey ben metalciyim hey ben rakı içiyorum diye çıkmıyor. sonucta önce özeniyosun ondan sonra metal falan dinliyorsun.
    birde metal muzik rock muzik dinliyorsan bol bol sidik yarıştırılır o açıdan özenti olayi ondan gelmekte
  • zatı_sahane • 5 Mart 2005 01:10 • #454069
    özenmek insanın doğasında var ne kadar inkar edilsede..
  • ağustosböceee • 21 Mart 2005 18:41 • #456445
    doğru da abi her taraf birbirinin aynı insanlarla doldu.hadi yeni yetmeleri anlıyo da kazık kadar olmuş birden tarzı dışı bi ayakkabı alıyo.ne bileyim alternatif oldum ben bak mor giydim ha ha haha şeklinde.iğrenç insanlar ya. valla tiksiniyorum arkadaşlar bu olay boğuyo beni.tamam özenirsin de taklit bambaşka bişey hele de höyt diye çıkınca ortaya bombok ediyo ortamı
  • superman • 21 Mart 2005 18:43 • #456446
    rockerların lugatı mı varmış?