niye abi sonuçta benzemeye çalışanların dışında birebir taklit insanlar var. bir kişiyi kendine örnek alıp da beceremeyeceğini bildiği halde "tıpkı o olmaya çalışanlar" var
işte tam olarak bunlara ÖZENTİ denir..Birilerine benzemeye çalışmak yanlış bence sadece ondan biraz esinlenmek belki örnek almak...Dozunu kaçırmadan..Ya hem niye bu kadar kasıyorsunuz millet yaa...rocker nedir bana bi tanımlar mısınız rocker lugatı nedir..saçma bence bunlarla uğraşacağınıza açın müziğinizi dinleyin güzel güzel gerisi boş...
_________Moonspell-Alma Matter___________