Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCKN COKE 2005 E GELENLER BUNLARIN İÇİNDEN SECİLCEKMİŞ...

  • Nofx • 5 Mart 2005 14:04 • #454145
    Böyle atıp tutmak kolayda sen hiç bir amerikan malı kullanmıyomusun??coca cola içmiyomusun?nasıl olsa seni kimse tanımıyo burda atıp tutmak kolay tabii..Bu konu hakkında erkin koray'ın çok güzel bir lafı var "amerikan gitarını kullanıp amerika aleyine slogan atmam"
    ama tabiyki coca colanın para kazanmasını bizde istemeyiz..
Bu konunun tüm mesajları