Böyle atıp tutmak kolayda sen hiç bir amerikan malı kullanmıyomusun??coca cola içmiyomusun?nasıl olsa seni kimse tanımıyo burda atıp tutmak kolay tabii..Bu konu hakkında erkin koray'ın çok güzel bir lafı var "amerikan gitarını kullanıp amerika aleyine slogan atmam"
ama tabiyki coca colanın para kazanmasını bizde istemeyiz..