Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCKN COKE 2005 E GELENLER BUNLARIN İÇİNDEN SECİLCEKMİŞ...

  • Nofx • 5 Mart 2005 14:04 • #454145
    Böyle atıp tutmak kolayda sen hiç bir amerikan malı kullanmıyomusun??coca cola içmiyomusun?nasıl olsa seni kimse tanımıyo burda atıp tutmak kolay tabii..Bu konu hakkında erkin koray'ın çok güzel bir lafı var "amerikan gitarını kullanıp amerika aleyine slogan atmam"
    ama tabiyki coca colanın para kazanmasını bizde istemeyiz..
  • superman • 5 Mart 2005 17:32 • #454165
    rock n boke

    barışa rock mış.
    bazı şerefsiz kişiler rock n coke düzenlemeseydi bu miskinler de festival düzenlemeyecekti.rock n coke olmasa barışarock da olmayacaktı.bi de bi halt yapıyomuş gibi övünmek sersemlik ve kendini bilmezliktir.ayrıca rock n coke ta çıkan gruplar daha iyidir.barışarock denen şeyi yapanlar utanmalı.
  • seibei • 5 Mart 2005 17:35 • #454167
    !!

    bu sene gelecek grup gecen senelki gibi olmasın bu sene saglam gruplar gelsin .. system gelemez turkiyeye ermeni adamlar taşlarlar turkiyede onları türkleri sevmiyo adamlar ama korn gelirse eger beni kimse tutamaz...
  • KaAaN • 5 Mart 2005 18:44 • #454184
    kötü biseymi yapıyom

    ya anlamıyorum sizi nerdeyse hepimiz amerikan malını kullanıyoruz gitarlarımız yediklerimiz giydiklerimiz hersey amerikan malı
    bazen düsünüyorumda coca colada calısarak
    kötü bisey mi yapıyorum
    rock müzik dinleyen amerikan malı yiyemez içemezmi mi türkiyenin bile milyon dolarlarca borcu var amerikaya
    baska bir festival bunların ki kadar iyi bi festival düzenlesin gitmem abi bende
  • KaAaN • 5 Mart 2005 18:47 • #454185
    !!

    arkadasa aynen katılıyorum eskiden konser yok diye aglıyorduk simdi bol bulduk diye secim yapıyoruz yok rockn coke popcu gelemezmis yok rapcı gelemezmıs sacma sapan işler cıkartıyorlar
  • KaAaN • 5 Mart 2005 18:49 • #454186
    rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi

    rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi
  • KaAaN • 5 Mart 2005 18:49 • #454187
    rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi

    rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi
  • sedamerve • 5 Mart 2005 22:02 • #454202
    oooooooo coldplay gelse süper olur zaten benny benassi bu hafta gelıyormuş:))
    chemical brothers ı da görmwk isterim
  • SoFineSlash • 6 Mart 2005 13:32 • #454269
    kesinlikle velvet revolver aerosmith cure gelsn bana bunlar yeter ama bn acıkcası yenı gunsn rosesı da dınlemek ısterim performanslarını merak edıyorum pek bısıı ummuyorum ama en azından axl ı kotu halıde olsa canlı dınlerim...ama green day gelmesınn...allah askına..bunların yanına olmaz onlar...bırz babaları dınlıyelım...
  • The_Kryptonite • 6 Mart 2005 22:25 • #454341
    Bence bi tek Korn gelsin
    Gerci gelmese de olur.
    Head gruptan ayrildi.
    Yani olsa da olur olmasa da.
    Bi de SANTANA gelsin. Bizim yerlilere gitar dersi versin
    Ayrica CEM KOKSAL da banko gelmeli.