-
Böyle atıp tutmak kolayda sen hiç bir amerikan malı kullanmıyomusun??coca cola içmiyomusun?nasıl olsa seni kimse tanımıyo burda atıp tutmak kolay tabii..Bu konu hakkında erkin koray'ın çok güzel bir lafı var "amerikan gitarını kullanıp amerika aleyine slogan atmam"
ama tabiyki coca colanın para kazanmasını bizde istemeyiz..
-
rock n boke
barışa rock mış.
bazı şerefsiz kişiler rock n coke düzenlemeseydi bu miskinler de festival düzenlemeyecekti.rock n coke olmasa barışarock da olmayacaktı.bi de bi halt yapıyomuş gibi övünmek sersemlik ve kendini bilmezliktir.ayrıca rock n coke ta çıkan gruplar daha iyidir.barışarock denen şeyi yapanlar utanmalı.
-
!!
bu sene gelecek grup gecen senelki gibi olmasın bu sene saglam gruplar gelsin .. system gelemez turkiyeye ermeni adamlar taşlarlar turkiyede onları türkleri sevmiyo adamlar ama korn gelirse eger beni kimse tutamaz...
-
kötü biseymi yapıyom
ya anlamıyorum sizi nerdeyse hepimiz amerikan malını kullanıyoruz gitarlarımız yediklerimiz giydiklerimiz hersey amerikan malı
bazen düsünüyorumda coca colada calısarak
kötü bisey mi yapıyorum
rock müzik dinleyen amerikan malı yiyemez içemezmi mi türkiyenin bile milyon dolarlarca borcu var amerikaya
baska bir festival bunların ki kadar iyi bi festival düzenlesin gitmem abi bende
-
!!
arkadasa aynen katılıyorum eskiden konser yok diye aglıyorduk simdi bol bulduk diye secim yapıyoruz yok rockn coke popcu gelemezmis yok rapcı gelemezmıs sacma sapan işler cıkartıyorlar
-
rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi
rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi
-
rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi
rockcı adam amerikan malı yiyemez içemez mi veya konserine gidemez mi
-
oooooooo coldplay gelse süper olur zaten benny benassi bu hafta gelıyormuş:))
chemical brothers ı da görmwk isterim
-
kesinlikle velvet revolver aerosmith cure gelsn bana bunlar yeter ama bn acıkcası yenı gunsn rosesı da dınlemek ısterim performanslarını merak edıyorum pek bısıı ummuyorum ama en azından axl ı kotu halıde olsa canlı dınlerim...ama green day gelmesınn...allah askına..bunların yanına olmaz onlar...bırz babaları dınlıyelım...
-
Bence bi tek Korn gelsin
Gerci gelmese de olur.
Head gruptan ayrildi.
Yani olsa da olur olmasa da.
Bi de SANTANA gelsin. Bizim yerlilere gitar dersi versin
Ayrica CEM KOKSAL da banko gelmeli.