ya anlamıyorum sizi nerdeyse hepimiz amerikan malını kullanıyoruz gitarlarımız yediklerimiz giydiklerimiz hersey amerikan malı
bazen düsünüyorumda coca colada calısarak
kötü bisey mi yapıyorum
rock müzik dinleyen amerikan malı yiyemez içemezmi mi türkiyenin bile milyon dolarlarca borcu var amerikaya
baska bir festival bunların ki kadar iyi bi festival düzenlesin gitmem abi bende