Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCKN COKE 2005 E GELENLER BUNLARIN İÇİNDEN SECİLCEKMİŞ...

  • KaAaN • 5 Mart 2005 18:44 • #454184
    kötü biseymi yapıyom

    ya anlamıyorum sizi nerdeyse hepimiz amerikan malını kullanıyoruz gitarlarımız yediklerimiz giydiklerimiz hersey amerikan malı
    bazen düsünüyorumda coca colada calısarak
    kötü bisey mi yapıyorum
    rock müzik dinleyen amerikan malı yiyemez içemezmi mi türkiyenin bile milyon dolarlarca borcu var amerikaya
    baska bir festival bunların ki kadar iyi bi festival düzenlesin gitmem abi bende
Bu konunun tüm mesajları