Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCKN COKE 2005 E GELENLER BUNLARIN İÇİNDEN SECİLCEKMİŞ...

  • superman • 5 Mart 2005 17:32 • #454165
    rock n boke

    barışa rock mış.
    bazı şerefsiz kişiler rock n coke düzenlemeseydi bu miskinler de festival düzenlemeyecekti.rock n coke olmasa barışarock da olmayacaktı.bi de bi halt yapıyomuş gibi övünmek sersemlik ve kendini bilmezliktir.ayrıca rock n coke ta çıkan gruplar daha iyidir.barışarock denen şeyi yapanlar utanmalı.
Bu konunun tüm mesajları