barışa rock mış.
bazı şerefsiz kişiler rock n coke düzenlemeseydi bu miskinler de festival düzenlemeyecekti.rock n coke olmasa barışarock da olmayacaktı.bi de bi halt yapıyomuş gibi övünmek sersemlik ve kendini bilmezliktir.ayrıca rock n coke ta çıkan gruplar daha iyidir.barışarock denen şeyi yapanlar utanmalı.