ya işte tek başımıza elimizden bişey gelmez bence...dediğim gibi birisinin organize etmesi lazım bu olayları...festival olsa ilgi büyük olur bence...istanbuldan adam bile gelir hatta iyi bişey olsa yurtdışından bile gelirler...şimdilik uzak bir fikir ama senye falan neden olmasın dimi??