Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

izmirli insanlar,izmirde bir festival için baski yapalim gerekli mercilere?

  • mkcervy • 4 Mart 2005 09:46 • #453917
    olsa bi

    ya işte tek başımıza elimizden bişey gelmez bence...dediğim gibi birisinin organize etmesi lazım bu olayları...festival olsa ilgi büyük olur bence...istanbuldan adam bile gelir hatta iyi bişey olsa yurtdışından bile gelirler...şimdilik uzak bir fikir ama senye falan neden olmasın dimi??
Bu konunun tüm mesajları