Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

izmirli insanlar,izmirde bir festival için baski yapalim gerekli mercilere?

  • nesya833 • 12 Mart 2005 16:50 • #454987
    ist'teki festivallere taşınmaktan bıktım açıkçası...cidden olsa iyi olur..barlarında suyu çıktı artık..evden çıkıp festivale gitmek istiyorum,hemide tek vesait..ama şenlikler başlıyoo..ne iyimseerim dimi (:
    yetinmeyiiii bilirmisiiiin? :DD



    ..
    şaka bi yana izmir'de insanın kendinden başka gerekli mercisi yok abii söliyim...kaldırım kenarında çaldığımızda bile yaka paça götürüyolar,kaldıki festival yapıcaklar..ama jazz festivalleri süper oluyo,o da ayrı bi konu tabee..
Bu konunun tüm mesajları