ist'teki festivallere taşınmaktan bıktım açıkçası...cidden olsa iyi olur..barlarında suyu çıktı artık..evden çıkıp festivale gitmek istiyorum,hemide tek vesait..ama şenlikler başlıyoo..ne iyimseerim dimi (:
yetinmeyiiii bilirmisiiiin? :DD
..
şaka bi yana izmir'de insanın kendinden başka gerekli mercisi yok abii söliyim...kaldırım kenarında çaldığımızda bile yaka paça götürüyolar,kaldıki festival yapıcaklar..ama jazz festivalleri süper oluyo,o da ayrı bi konu tabee..