Dün Metropolis konserini aldım dinliyorum abi böyle birşey olamaz.
Mike Portnoy zaten insanlıktan çıkmış,John Petrucci'ye birşey dememe gerek yok.Heriflerin klavyecileri bile solo atıyor şarkılarda.Ha birdebasçıları mükemmel (ismini unuttum ama:) Solistlerinin sesi acaip etkileyici hem ince sesli hemde gırtlağını konuşturabiliyor.Neyse çok konuştum kısacası ben önünde eğiliyorum bu grubun.
Sizce en yetenekli elemanlardan kurulan rock/metal grubu ne?