sadece süper teknik ve süper armoni bilgisi yetmez.bunlara süper duyguyu da katmak gerekir.bence en iyisi slayer.zaten müzik tarihine geçenler de tekniği ve bilgisi üstün olanlar değil,duygusu üstün olanlardır.gerçek yetenek de budur.sürüyle virtüöz var zaten.sürüyle iyi besteci var mı?