pmd....sana sonuna kadar katılıyorum!Çok haklısın!Slayer gibi bi grup varken(ki death i de çok severim) diğerleri konuşmasın bile!Bi kere olsun slayer konseri izlemeyen herifler burda yorum yapıyor!İzleyin öyle konuşun!Ayrıca temmuzda burdalar bekleriz!O zaman bütün fikirleriniz değişir! O konser performansı Slayer ruhunu satacasına çalar!Bitmek bilmeyen enerji!Lombardo nun geri dönüşü!Ki o ayrı bi mesele!Hardrock la tek anlaşamadığım konuda bu!Bence....:DÜNYANIN EN İYİ DAVULCUSU DAVE LOMBARDO'dur!