Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En yetenekli elemanlardan kurulu rock/metal grubu ne sizce???

  • superman • 16 Mart 2005 10:21 • #455497
    bence deep purple dır.
  • X-LoMBaRDo • 16 Mart 2005 10:34 • #455500
    pmd....sana sonuna kadar katılıyorum!Çok haklısın!Slayer gibi bi grup varken(ki death i de çok severim) diğerleri konuşmasın bile!Bi kere olsun slayer konseri izlemeyen herifler burda yorum yapıyor!İzleyin öyle konuşun!Ayrıca temmuzda burdalar bekleriz!O zaman bütün fikirleriniz değişir! O konser performansı Slayer ruhunu satacasına çalar!Bitmek bilmeyen enerji!Lombardo nun geri dönüşü!Ki o ayrı bi mesele!Hardrock la tek anlaşamadığım konuda bu!Bence....:DÜNYANIN EN İYİ DAVULCUSU DAVE LOMBARDO'dur!
  • chazy_chazzz • 16 Mart 2005 10:41 • #455501
    CRADLE OF FİLTH
    CHILDREEN OF BODOM
    DREAM THEATRE
    SLAYER
  • X-LoMBaRDo • 16 Mart 2005 10:46 • #455502
    evet abi "BODOM" u unutmuşum! Children Of Bodom Yeni nesilde efsane olabilecek nadir gruplardan!
  • pmd • 16 Mart 2005 11:22 • #455503
    lombardoya ben aşırı mı aşırı hayranım.sanki adamda 6 tane kol ve 4 tane bacak var.o ne öyle ya.bunlar insan değil,çok çok daha üstün tuhaf varlıklar,onları tam anlamıyla anlamak zor.lombardonun döndüğünü bilmiyodum ve çok sevindim.KALBİ CİDDİ DERECEDE KIRILMIŞ DELİKANLILARIN TEK DOSTU SLAYER'DIR...
  • Ktulu • 16 Mart 2005 16:42 • #455566
    KALBİ CİDDİ DERECEDE KIRILMIŞ DELİKANLILARIN TEK DOSTU SLAYER'DIR...


    Alnından öpüyorum pmd !!!!!!!!!!!!!!!

    Oha yaaa nerdeydin sen abi?!?!?











    ____________________________________________________________________
    Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
    Slayer - Jesus Saves
  • The_Kryptonite • 16 Mart 2005 20:47 • #455596
    dream theater
  • Infusion • 16 Mart 2005 21:13 • #455605
    aynen katılıyorum
  • pmd • 16 Mart 2005 21:23 • #455614
    ktulu benle alay ediyosun gibime geldi..aşkolsun.
  • HardrocK • 16 Mart 2005 21:53 • #455627
    Hardrock la tek anlaşamadığım konuda bu!Bence....:DÜNYANIN EN İYİ DAVULCUSU DAVE LOMBARDO'dur!


    Yav X-Lombardo,tabi ki Dave Lombardo aşmış bi adam insan ötesi bi varlık ona lafımız yok.Ondan daha hızlı atak yapan görmedim daha!Ama sen sadece hıza önem veriyorsun birazda diğer yönlerden bak.Bence Mike Portnoy ondan daha iyi.Şimdi gene "Neee Mike Portnoy mü?Olurmu öyle şey Lombardo en iyisidir vsvsvs.." diyeceksin ama ben senin fikrini değiştiremem sende benim sanırım:)

    Benim örnek aldığım adam Mike Portnoy..
    Senin ki ise Dave Lombardo..Bu normal çünkü siz thrash yapıyosunuz biz heavy yapıyoruz...

    The Wolfram