Hardrock la tek anlaşamadığım konuda bu!Bence....:DÜNYANIN EN İYİ DAVULCUSU DAVE LOMBARDO'dur!
Yav X-Lombardo,tabi ki Dave Lombardo aşmış bi adam insan ötesi bi varlık ona lafımız yok.Ondan daha hızlı atak yapan görmedim daha!Ama sen sadece hıza önem veriyorsun birazda diğer yönlerden bak.Bence Mike Portnoy ondan daha iyi.Şimdi gene "Neee Mike Portnoy mü?Olurmu öyle şey Lombardo en iyisidir vsvsvs.." diyeceksin ama ben senin fikrini değiştiremem sende benim sanırım:)
Benim örnek aldığım adam Mike Portnoy..
Senin ki ise Dave Lombardo..Bu normal çünkü siz thrash yapıyosunuz biz heavy yapıyoruz...
The Wolfram