lombardoya ben aşırı mı aşırı hayranım.sanki adamda 6 tane kol ve 4 tane bacak var.o ne öyle ya.bunlar insan değil,çok çok daha üstün tuhaf varlıklar,onları tam anlamıyla anlamak zor.lombardonun döndüğünü bilmiyodum ve çok sevindim.KALBİ CİDDİ DERECEDE KIRILMIŞ DELİKANLILARIN TEK DOSTU SLAYER'DIR...