Olurmu Nuricim sen yanlış anlamışın beni..Tabi her türlü yardımı ben kendi adıma yaparım..Valla bu siteden sen ayrılırsan kendimi büyük boşlukta hissederim..Kendimi içkiye vururum falan yaniii..Hatta kampanya düzenliyim şimdi Nurileri yaşatma kolinisi falan..