Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türk rockçılarının yaptığı arabesk alıntıları nasıl buluyorsunuz?

  • Nofx • 14 Mart 2005 16:38 • #455223
    Olurmu Nuricim sen yanlış anlamışın beni..Tabi her türlü yardımı ben kendi adıma yaparım..Valla bu siteden sen ayrılırsan kendimi büyük boşlukta hissederim..Kendimi içkiye vururum falan yaniii..Hatta kampanya düzenliyim şimdi Nurileri yaşatma kolinisi falan..
  • nuri • 14 Mart 2005 16:49 • #455224
    ya vdostum bir zahmet atın şu nuri sapık duygusunu atamıyorsanız yenmeye çalışın ciddi değilsin biliyorum ama be nciddiyim
  • Nofx • 14 Mart 2005 16:51 • #455225
    :))
  • kafa-yok • 14 Mart 2005 16:56 • #455226
    Oturup silüetler dinlemelerini öneriririm.
  • TurkishMetal • 14 Mart 2005 16:56 • #455227
    şş nurimin üstüne gitmeyin.nuri senin gibi sanatçı ruhu taşıyan birine nası sapık derler nassı böyle birşey yapabilirler anlamıyorum nassı cüret ederler nassı.ama sen sözünde durmuyonki.hani mahrum edicektin onları senden.yapma onları sevindiriyorsun bak.
  • dss_scream • 14 Mart 2005 17:09 • #455231
    topic e bak?? zuhahaha
  • nuri • 14 Mart 2005 17:30 • #455234
    ne yaZCAKTIK ukala şey ulan sizin kültür seviyeniz neler üzerine kurulu hala çözemedim
  • superman • 14 Mart 2005 17:31 • #455235
    "türk rockçılarının yaptığı arabesk alıntıları nasıl buluyorsunuz?"

    emule da aratarak buluyosun
  • nuri • 14 Mart 2005 17:34 • #455236
    yav kardeşim örne kverin ne yazalım topic diye
  • Nofx • 14 Mart 2005 17:39 • #455241
    Yaoow sen kendini neden topic açma zorunluluğunda hissediyosun??Merak ettikçe açsana topiclerini.Bu kadar meraklıysan internette araştır her şeyi sormak zorunda değilsin..Nuri öpüyorum canım :)))