nuri hastasıyım topiclerinin, toplayıp arşivleyeceğim onları.
kral adamsın sen, bak tüm samimiyetimle söylüyorum, garmesten küfür yazma yine, yine ve yine ve yine darılırım :)
yav birader paylaşımcı olmak suçmu oldu nedir o zaman bu forumun amacı yapmayın yargısız insaf ayrıca baran sana eski olanlar için özür diliyorum ama aynısı olmasın yoksa aynısı olabilir ve özürüm havada kalır