Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türk rockçılarının yaptığı arabesk alıntıları nasıl buluyorsunuz?

  • cc_baran • 14 Mart 2005 17:42 • #455244
    nuri hastasıyım topiclerinin, toplayıp arşivleyeceğim onları.
    kral adamsın sen, bak tüm samimiyetimle söylüyorum, garmesten küfür yazma yine, yine ve yine ve yine darılırım :)

    öpüyorum nuricik :D
  • nuri • 14 Mart 2005 17:50 • #455245
    yav birader paylaşımcı olmak suçmu oldu nedir o zaman bu forumun amacı yapmayın yargısız insaf ayrıca baran sana eski olanlar için özür diliyorum ama aynısı olmasın yoksa aynısı olabilir ve özürüm havada kalır
  • cc_baran • 14 Mart 2005 17:59 • #455246
    aynısı ?? ney ?? :))))))))

    özür dileme len, sevmem öyle şeyleri ben, sen kralsın ben bunu bilir bunu söylerim :))
  • AYŞA • 14 Mart 2005 18:41 • #455250
    :) ?
  • Nofx • 14 Mart 2005 22:58 • #455296
    :)))
  • thriller • 15 Mart 2005 03:00 • #455327
    türk rockçılarının yaptığı arabesk alıntıları nasıl buluyorsunuz?




    kolaya kaçmak...
  • MeDuSA2 • 15 Mart 2005 11:07 • #455331
    bu ne piçim topiç
  • nuri • 16 Mart 2005 15:57 • #455555
    beğenemedinmi cicim sen aç birşeylerinide bizde paylaşalım