Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türk rockçılarının yaptığı arabesk alıntıları nasıl buluyorsunuz?

  • nuri • 14 Mart 2005 15:12 • #455195
    mesela ogün sanlısoyun yaptığı ferdi tayfur şarkısı
    ya da geçmişte ve bugünde yapılmış coverlenmış arabesk parçaları yorumlarınızı bekliyorum
  • cc_baran • 14 Mart 2005 15:13 • #455196
    kötü
  • souls_for_rent • 14 Mart 2005 15:37 • #455201
    daha kötü...
    aslında kötü olması normal
    çünkü zaman da kötü...
    hadi nuri, zaman kötü kolla ...ü :))
  • souls_for_rent • 14 Mart 2005 15:44 • #455202
    bu arada mesajını da aldım nuricim...
    öpüyorum seni...
  • nuri • 14 Mart 2005 15:52 • #455204
    lan sana helal olsun o mesaja rağmen soğukkanlılığından hiçbirşey kaybetmedin be no mesajı geçmişteki ve şimdiki lafların için dedim ama hakekettin hep böyle kal dostum
  • souls_for_rent • 14 Mart 2005 15:55 • #455206
    titriyosun lan! biraz sakin ol...
  • nuri • 14 Mart 2005 16:03 • #455207
    titremek normal her ilişkide titrer ve titretirim sanada olduğu gibi
  • souls_for_rent • 14 Mart 2005 16:07 • #455211
    çok komiksin olm :)
  • Nofx • 14 Mart 2005 16:16 • #455217
    Nuri yinemi sen özlemiştik ne diyim..Ama topiclerinde azda olsa düzelme var. souls_for_rent ile ne konuştunuz bilmiyorumda Nuri gibi büyük bir zaatı şerife haksızlık yapmayalım ondan öğreneceğimiz çok şey var.Nuri bu arada yeni videolar geldi en seksisinden msn'den atayım sana :)))))
  • nuri • 14 Mart 2005 16:32 • #455221
    ya vkardeşim özdeşleştirmeyin beni öyle kliple falan adımız sapığa çıkt ızaten yardım edinde adımıza yapılan bu sıfatı değiştirelim