Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni kurulan rock ya da metal gruplarını özentilikle suçlamak doğru mu?

  • chazy_chazzz • 20 Mart 2005 16:14 • #456240
    Ya dinlemeden bilmeden durduk yere özenti demek yanlış tabi ki.Ama eğer herhangi bir grubun tartışılması fikirlerin sunulması için bir forum açılmışsa isteyen istediğini söyler kimseye karışamazsınız... Ki herkes beğenmek zorunda değil manga ya da başka herhangi bir grubu..benim özenti dediğimi sen seviyorsundur belki ama ne kadar konuşsanda bu benim için onların özenti olduğu gerçeğini değiştirmez..değiştirmeyecektirde...sadece fikrini belirtip çıkmak lazım işin içinden uzattıkça birilerinin fikrimni değiştirmeye çalıştıkça konu sapıyor ve ortaya hoş olmayan şeyler çıkıyor....

    ____hala kendimi dinliyorum ama bi b.k olmuyor:((________
Bu konunun tüm mesajları