Ya dinlemeden bilmeden durduk yere özenti demek yanlış tabi ki.Ama eğer herhangi bir grubun tartışılması fikirlerin sunulması için bir forum açılmışsa isteyen istediğini söyler kimseye karışamazsınız... Ki herkes beğenmek zorunda değil manga ya da başka herhangi bir grubu..benim özenti dediğimi sen seviyorsundur belki ama ne kadar konuşsanda bu benim için onların özenti olduğu gerçeğini değiştirmez..değiştirmeyecektirde...sadece fikrini belirtip çıkmak lazım işin içinden uzattıkça birilerinin fikrimni değiştirmeye çalıştıkça konu sapıyor ve ortaya hoş olmayan şeyler çıkıyor....
____hala kendimi dinliyorum ama bi b.k olmuyor:((________