Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni kurulan rock ya da metal gruplarını özentilikle suçlamak doğru mu?

  • angrY • 16 Mart 2005 18:01 • #455577
    Söz sizin arkadaşlar...
  • MoR ve ÖtEsİ • 20 Mart 2005 15:17 • #456227
    ya bence yanlış mesela şu sıralar en çok eleştiri sanırım ManGa ya geliyo ama bence yersiz birilerinden etkilenme olucak heralde ama özenti denmesi de saçma bence
  • superman • 20 Mart 2005 15:27 • #456230
    özentiyse bile ,ki genelde öyle,özenti diyeceğimize,beğenmiyorsak dinlemeyip kendi işimize bakmamız gerekir.
  • _siMya_ • 20 Mart 2005 15:35 • #456231
    Direk özenti demek ağır olabilir ancak çoğunun yaratıcılıktan yoksun olduğunu söyleyebiliriz...
  • kafa-yok • 20 Mart 2005 15:39 • #456233
    direk özenti demeğin yanlış olduğunu herkez bilir.fakat rock müzik ayrı bir bunalım içerisinde...
    eskiden 60lar,90lar derdik... 00'ların müziği nedir?
    aslında yoktur,fikirlerden oluşan rock müzik hep aynı yerde yürümektedir.(bizim durumumuz gibi).hatta rock müzik,bu yüzden öldü diyebiliriz.
    bundan dolayı bir fark yaratmayan grublara özenti derim.adam gibi şeyler yapın çıkın.müzikten para kazanan zihniyet hiç bulaşmasın rocka...
  • chazy_chazzz • 20 Mart 2005 16:14 • #456240
    Ya dinlemeden bilmeden durduk yere özenti demek yanlış tabi ki.Ama eğer herhangi bir grubun tartışılması fikirlerin sunulması için bir forum açılmışsa isteyen istediğini söyler kimseye karışamazsınız... Ki herkes beğenmek zorunda değil manga ya da başka herhangi bir grubu..benim özenti dediğimi sen seviyorsundur belki ama ne kadar konuşsanda bu benim için onların özenti olduğu gerçeğini değiştirmez..değiştirmeyecektirde...sadece fikrini belirtip çıkmak lazım işin içinden uzattıkça birilerinin fikrimni değiştirmeye çalıştıkça konu sapıyor ve ortaya hoş olmayan şeyler çıkıyor....

    ____hala kendimi dinliyorum ama bi b.k olmuyor:((________
  • bimilyon1 • 21 Mart 2005 15:06 • #456380
    İnsanların yaptığı işlere, verdikleri emeklere ukalaların çıkıp sadece aşağılamak için bu gibi yakıştırmalarda bulunması bence çok aşağılıkça.

    Burda forumlarda bir çok kez gördüm bu tarz yakıştırmaları. Türk milletinde her zaman olur bu gibi çekememezlik. Büyüklerimiz boşuna dememiş meyve veren ağaç taşlanır diye.

    Beyenmezsen dinlemezsin bu kadar basittir. Ama sadece yabancı olduğu için de daha kötü grupları dinleyip hava atan l*vuklar bulunmakta.

    Şu özenti, bu bilmem ne özenmeden bir şey yapabilen varmı aranız da? Yeni bir şey yaratıp dünya da çığır açan bir deha var mı garajda?
  • chazy_chazzz • 21 Mart 2005 16:55 • #456421
    İnsanların yaptığı işlere, verdikleri emeklere ukalaların çıkıp sadece aşağılamak için bu gibi yakıştırmalarda bulunması bence çok aşağılıkça.


    Şu özenti, bu bilmem ne özenmeden bir şey yapabilen varmı aranız da? Yeni bir şey yaratıp dünya da çığır açan bir deha var mı garajda?


    beğenmezsen dinlemezsin çok doğru..peki forumlar niye açılıyor o zaman..sadece sevenler gelip grubu övsün diye mi??Biraz düşünüp ondan sonra konuşalım..Bende istemem sevdiğim bir gruba laf edilmesini ama kimseyede zorla sevdiremem ya da düşündüklerini söylememelerini isteyemem...kimse isteyemez...
  • GoTH_PriNceSS • 21 Mart 2005 16:57 • #456423
    evet
  • death_glory • 21 Mart 2005 19:18 • #456460
    kafa-yok sende iyi kafa var abi! bi gruba sırf yeni kuruldu diye tabii ki "özenti" denmez ki bu sözcük bence söyleyen ve söylenen için oldukça aşağılayıcıdır! ama biz burda rock tan metal den bahsediyoruz MANGA nerden girdi konuya! şimdi ben buna kızarım abi! ondan sonra da kavga çıkar yok niye öyle dedin .... bilmem ne!!!