Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni kurulan rock ya da metal gruplarını özentilikle suçlamak doğru mu?

  • chazy_chazzz • 21 Mart 2005 16:55 • #456421
    İnsanların yaptığı işlere, verdikleri emeklere ukalaların çıkıp sadece aşağılamak için bu gibi yakıştırmalarda bulunması bence çok aşağılıkça.


    Şu özenti, bu bilmem ne özenmeden bir şey yapabilen varmı aranız da? Yeni bir şey yaratıp dünya da çığır açan bir deha var mı garajda?


    beğenmezsen dinlemezsin çok doğru..peki forumlar niye açılıyor o zaman..sadece sevenler gelip grubu övsün diye mi??Biraz düşünüp ondan sonra konuşalım..Bende istemem sevdiğim bir gruba laf edilmesini ama kimseyede zorla sevdiremem ya da düşündüklerini söylememelerini isteyemem...kimse isteyemez...
Bu konunun tüm mesajları