Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni kurulan rock ya da metal gruplarını özentilikle suçlamak doğru mu?

  • bimilyon1 • 21 Mart 2005 15:06 • #456380
    İnsanların yaptığı işlere, verdikleri emeklere ukalaların çıkıp sadece aşağılamak için bu gibi yakıştırmalarda bulunması bence çok aşağılıkça.

    Burda forumlarda bir çok kez gördüm bu tarz yakıştırmaları. Türk milletinde her zaman olur bu gibi çekememezlik. Büyüklerimiz boşuna dememiş meyve veren ağaç taşlanır diye.

    Beyenmezsen dinlemezsin bu kadar basittir. Ama sadece yabancı olduğu için de daha kötü grupları dinleyip hava atan l*vuklar bulunmakta.

    Şu özenti, bu bilmem ne özenmeden bir şey yapabilen varmı aranız da? Yeni bir şey yaratıp dünya da çığır açan bir deha var mı garajda?
Bu konunun tüm mesajları