Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni kurulan rock ya da metal gruplarını özentilikle suçlamak doğru mu?

  • death_glory • 21 Mart 2005 19:18 • #456460
    kafa-yok sende iyi kafa var abi! bi gruba sırf yeni kuruldu diye tabii ki "özenti" denmez ki bu sözcük bence söyleyen ve söylenen için oldukça aşağılayıcıdır! ama biz burda rock tan metal den bahsediyoruz MANGA nerden girdi konuya! şimdi ben buna kızarım abi! ondan sonra da kavga çıkar yok niye öyle dedin .... bilmem ne!!!
Bu konunun tüm mesajları