Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • guadalahara • 25 Mart 2005 19:51 • #457169
    ajdar gibi şarkı söylemeden bu dünyadan gidersem gözüm açık giderim.
    evet sesimi ajdara benzetiyorum.adam daki ses mükemmel ya.kimsede yok.idolüm ajdar.acaba nası sesimi onun sesine benzetebilirim????????
Bu konunun tüm mesajları