Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • begum • 25 Mart 2005 13:40 • #457083
    benimde freddie mercury;P
  • nuri • 25 Mart 2005 15:14 • #457098
    iyide kardeşim sen kızsın nasıl sesin fredi mercurye benziyor
    ha anladım fredi biraz kadınsıydı o yüzden o zaman güzel ya ben severim frediyi
  • begum • 25 Mart 2005 15:31 • #457101
    aha aha aha;P aferim sana ya doğru ben kızım nasıl benzesin;P ya bak ben bunu düşünemedim;P
  • nuri • 25 Mart 2005 15:35 • #457103
    ya değilmi ama olabilirde canım adam eşcinsel yani sesi kadınada kaçıyor sana yakışır
  • souls_for_rent • 25 Mart 2005 17:34 • #457139
    bi de benim sesim şeye de benziyo... neydi adı... banu alkan :))
    onun gibi şarkı söylemeyi bunu severim ama :))
  • guadalahara • 25 Mart 2005 19:51 • #457169
    ajdar gibi şarkı söylemeden bu dünyadan gidersem gözüm açık giderim.
    evet sesimi ajdara benzetiyorum.adam daki ses mükemmel ya.kimsede yok.idolüm ajdar.acaba nası sesimi onun sesine benzetebilirim????????
  • souls_for_rent • 25 Mart 2005 19:55 • #457170
    cık... çok zor...
    ama 40 fırın ekmek yersen belki...
    :)
  • tweeder • 25 Mart 2005 19:57 • #457171
    SERJ TANKIAN - SERJ TANKIAN - SERJ TANKIAN - SERJ TANKIAN




















    system of a down - streamline
  • feyzasal • 27 Mart 2005 17:47 • #457290
    en çok kimi dinlersek onunkine benzer derler.ben en çok dolores inkini dinlerim onun şarkılarını söylerim.bazen benziyecekmiş gibi olur.ama ne kadar zorlasam da boşuna.genetik bu napalım.
  • Metal milita • 27 Mart 2005 17:59 • #457297
    sesimi borazana benzetiyorum .