-
benimde freddie mercury;P
-
iyide kardeşim sen kızsın nasıl sesin fredi mercurye benziyor
ha anladım fredi biraz kadınsıydı o yüzden o zaman güzel ya ben severim frediyi
-
aha aha aha;P aferim sana ya doğru ben kızım nasıl benzesin;P ya bak ben bunu düşünemedim;P
-
ya değilmi ama olabilirde canım adam eşcinsel yani sesi kadınada kaçıyor sana yakışır
-
bi de benim sesim şeye de benziyo... neydi adı... banu alkan :))
onun gibi şarkı söylemeyi bunu severim ama :))
-
ajdar gibi şarkı söylemeden bu dünyadan gidersem gözüm açık giderim.
evet sesimi ajdara benzetiyorum.adam daki ses mükemmel ya.kimsede yok.idolüm ajdar.acaba nası sesimi onun sesine benzetebilirim????????
-
cık... çok zor...
ama 40 fırın ekmek yersen belki...
:)
-
SERJ TANKIAN - SERJ TANKIAN - SERJ TANKIAN - SERJ TANKIAN
system of a down - streamline
-
en çok kimi dinlersek onunkine benzer derler.ben en çok dolores inkini dinlerim onun şarkılarını söylerim.bazen benziyecekmiş gibi olur.ama ne kadar zorlasam da boşuna.genetik bu napalım.
-
sesimi borazana benzetiyorum .