-
BENim sesim eşşiz kimseninkine benzemez anca sanatcıların sesi benimkine benziyebilir puahah fazla megaroman oldu be !!!
Nurinin bi klasigi daha harbiden :):):)
-
Ben, kendim
Benim sesim aynı benim sesime benziyo aynı o kadar olur ALLAH inandırsın
_-Rebellian-_ Karanlığın öfkesi bayatlaştı artık isyanın karanlığı var
sitemize bekleriz
-
Ben, kendim
sesim tarık mengüç (şakşuka) ya benziyo..aynı o yani ha ben ha o.(bu arada ben kızım )yakında ben de onun taklitçiliğini yapıcam kaset çıkarıcam büyük paralar kazancam büyücem adam olcam
-
Ben, kendim
sesim tarık mengüç (şakşuka) ya benziyo..aynı o yani ha ben ha o.(bu arada ben kızım )yakında ben de onun taklitçiliğini yapıcam kaset çıkarıcam büyük paralar kazancam büyücem adam olcam
-
Ben, kendim
sesini o na benzetmeye çalışıyorsan eşcinselleşme dönemine girmiş sayılırsın
-
Ben, kendim
puahaha! çok komiksin! ben senle muhattap olursam evrim geçirmeye başlayabilirim..yeni bi hayvan türü..körle yatan şaşı kalkarmış ya o yönden..
-
Ben, kendim
nerden bildin esprili bir iolduğumu gel o zaman konuşalım bakalım ermi yaman beymi böylemiydi lan bu söz neyse come here
-
ben şahsen sesimi harun tekin in sesine benzetiyorum arkadaşlar da böyle söler falla....
-
VALLA DOLARES'E(CRANBERRIES) BENZETİRLER
BELKİ HAYRAN OLDUUM İÇİN ONA BENZEME GAYRETİNDEYİMDİR BELKİ DE GERÇEKTEN ONABENZİYODUR AMA HAKİKATEN ÇOK ONUR VERİCİ BİŞEY
-
Benim sesimi THM ye yaktın buldukları için midir nedir Gülay ve Burçine benzetirler pke hoşnut olmasam da