Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • a_TAZMANİA_a • 1 Mayıs 2005 15:13 • #462952
    BENim sesim eşşiz kimseninkine benzemez anca sanatcıların sesi benimkine benziyebilir puahah fazla megaroman oldu be !!!
    Nurinin bi klasigi daha harbiden :):):)
  • _obsCURE • 1 Mayıs 2005 15:40 • #462961
    Ben, kendim

    Benim sesim aynı benim sesime benziyo aynı o kadar olur ALLAH inandırsın
    _-Rebellian-_ Karanlığın öfkesi bayatlaştı artık isyanın karanlığı var
    sitemize bekleriz
  • mor_ve _ötesi • 1 Mayıs 2005 17:45 • #462985
    Ben, kendim

    sesim tarık mengüç (şakşuka) ya benziyo..aynı o yani ha ben ha o.(bu arada ben kızım )yakında ben de onun taklitçiliğini yapıcam kaset çıkarıcam büyük paralar kazancam büyücem adam olcam
  • mor_ve _ötesi • 1 Mayıs 2005 17:45 • #462986
    Ben, kendim

    sesim tarık mengüç (şakşuka) ya benziyo..aynı o yani ha ben ha o.(bu arada ben kızım )yakında ben de onun taklitçiliğini yapıcam kaset çıkarıcam büyük paralar kazancam büyücem adam olcam
  • nuri • 1 Mayıs 2005 17:55 • #462996
    Ben, kendim

    sesini o na benzetmeye çalışıyorsan eşcinselleşme dönemine girmiş sayılırsın
  • mor_ve _ötesi • 1 Mayıs 2005 17:56 • #462999
    Ben, kendim

    puahaha! çok komiksin! ben senle muhattap olursam evrim geçirmeye başlayabilirim..yeni bi hayvan türü..körle yatan şaşı kalkarmış ya o yönden..
  • nuri • 1 Mayıs 2005 18:08 • #463008
    Ben, kendim

    nerden bildin esprili bir iolduğumu gel o zaman konuşalım bakalım ermi yaman beymi böylemiydi lan bu söz neyse come here
  • MORVEÖTESİ1995 • 2 Mayıs 2005 19:39 • #463419
    ben şahsen sesimi harun tekin in sesine benzetiyorum arkadaşlar da böyle söler falla....
  • berry88 • 7 Mayıs 2005 20:44 • #464537
    VALLA DOLARES'E(CRANBERRIES) BENZETİRLER
    BELKİ HAYRAN OLDUUM İÇİN ONA BENZEME GAYRETİNDEYİMDİR BELKİ DE GERÇEKTEN ONABENZİYODUR AMA HAKİKATEN ÇOK ONUR VERİCİ BİŞEY
  • likablegirl • 7 Mayıs 2005 20:50 • #464538
    Benim sesimi THM ye yaktın buldukları için midir nedir Gülay ve Burçine benzetirler pke hoşnut olmasam da