İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?
yeşilsincap
• 12 Haziran 2005 17:56 •
#472219
benim sesimde Candy Night ınkine benziyo.. (blackmore s night solisti) ama sadece şarkı solerken... normalde o kadar sakin ve yumuşak çıkmıyo sesim :B
sieja_182
• 12 Haziran 2005 18:00 •
#472220
abi ozaman seni bsm grubun vokaline alalm:P
Narcoholic
• 14 Haziran 2005 16:33 •
#472618
harun tekin, teoman, brian molko, ville vallo sentezi
ece_g
• 14 Haziran 2005 17:39 •
#472645
avril inki gbi berbat
tweeder
• 14 Haziran 2005 17:49 •
#472649
serj tankian
kusagami
• 14 Haziran 2005 19:53 •
#472683
yaw brutal ses çalışmaları yaparım arada bir annemin bana satanist muamelelrine maruz kalırım.ama epica dinleyeniz varsa orda böğüren herif gibi böğürdüğümü tahmin ediyorum.böğürdüğüm zaman kimse yanımda olmuyorda:))))))))
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9