Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • soth • 27 Mart 2005 21:54 • #457334
    ben küçük emraha benzetiyorum. çok acıklı türkü çığırırım doorusu. ben acılaaar çocuguyuum :D
    Allahsızlaaaar...
  • bigboots • 28 Mart 2005 12:05 • #457360
    ajdarın sesine 5 oktav diyolar, türkiye'de tekmiş.. zaten dikkat ediyosanız şarkıları kasmadan söylüyo!! ajdarım benim hassstasıyııııım..
  • nuri • 30 Mart 2005 16:36 • #457877
    sen acıların çocuğuysan bazı garaj üyeler ne çocuğu
    ha bugün tv de bi baktım bir kadına tecavüz ediyorlar
    yemin ediyorum emrah olduğunu bilmiyordum
    bir de ne göriyim kadının çocuğu emrah
    lan emrah sen gerçekten o...ç... musun
  • nuri • 30 Mart 2005 16:39 • #457879
    ya çok saçma kimi dinliyorsanız o namı benziyor sesin
    ben amy leey dinliyorum onun gibimi olcam
    ya da sen dolares gibimi olcan gerçi hatanı anlayıp sonunda toparlamışsın
    lütfen yazarken mantıklı yazın bu forum konuları çok ciddidirr
  • bimilyon1 • 30 Mart 2005 16:48 • #457885
    genelde haluk leventle mariah carey arası bi sesim olduğu söylenir ama..
  • nuri • 30 Mart 2005 16:50 • #457886
    güzel bimilyon1 senin için anlarsın
  • Nofx • 30 Mart 2005 17:11 • #457890
    Meraba Nuri naber :)))

    lütfen yazarken mantıklı yazın bu forum konuları çok ciddidirr
  • ner • 30 Mart 2005 17:14 • #457891
    lütfen yazarken mantıklı yazın bu forum konuları çok ciddidirr


    bence nuri haklı. ve nurinin gazabı bu forum konularını ciddiye almayanların üzerine olacaktır. ben söylüyorum. nuri.
  • Nofx • 30 Mart 2005 17:16 • #457893
    Evet o yüzden bu forumlarda en sexy klip falan tarzı topic açıyor değilmi??Ama nuri'ye laf söletmem.:))
  • nuri • 30 Mart 2005 17:17 • #457894
    bak yemin ediyorum böyle yazcağınızı adım gibi biliyordum
    ya oğlum ne gazabı ya benimki sadece bir uyarı ve görüş