Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • MoR_ve_öTeSi • 15 Mayıs 2005 19:30 • #466181
    Yok canım o kadar da değil:))
  • ReFLeKS _GİTAR • 15 Mayıs 2005 20:27 • #466200
    ya benimki bi şeye benzemiyo...eheh.ama biraz dumanın vokalisti kaanın kine benziyo
  • moonred • 16 Mayıs 2005 02:30 • #466273
    amy lee ye benzetirler sesimin rengini ama tabi göreceli bi kavram bu benzetme....arada bi bana da öyle geliyo da neyse:)
  • cc_baran • 16 Mayıs 2005 02:39 • #466274
    Herkes de sesi amy lee ye benzetir nedense, son moda bu herhalde
  • moonred • 16 Mayıs 2005 02:54 • #466277
    benzeten ve benzetilen diye bişey var heralde ondandır...
  • Nofx • 16 Mayıs 2005 02:57 • #466278
    Kesin benziyodur sesin.Peki megolomanlığında ona benziyomu??Sende grup arkadaşlarını 2.plana atıyomusun??Şahsen ben gitaristlerini falan daha göremedim..
  • p_L_a_C_e_B_o • 23 Mayıs 2005 09:51 • #467757
    ARkadaşlar Amy lee diyo ama ben benzetemiyorum
  • Xanadu • 23 Mayıs 2005 11:28 • #467765
    Gerek bizim grup elemanları olsun,gerekse seyirciler sesimi Duman'ın vokal'ine benzetiyorlar.Ne diyelim bende vatana millete hayırlı olmaya çalışıyorum :P
  • nirvana80 • 12 Haziran 2005 16:38 • #472212
    benim sesim doktor bilal a benziyor
  • teomen • 12 Haziran 2005 16:42 • #472214
    abi sesimi ben değil ama herkes kaa tangöze ye benzetiyor. çok benziyomuş. bence yakın ama öyle büyük bir benzerlik yok