-
Yok canım o kadar da değil:))
-
ya benimki bi şeye benzemiyo...eheh.ama biraz dumanın vokalisti kaanın kine benziyo
-
amy lee ye benzetirler sesimin rengini ama tabi göreceli bi kavram bu benzetme....arada bi bana da öyle geliyo da neyse:)
-
Herkes de sesi amy lee ye benzetir nedense, son moda bu herhalde
-
benzeten ve benzetilen diye bişey var heralde ondandır...
-
Kesin benziyodur sesin.Peki megolomanlığında ona benziyomu??Sende grup arkadaşlarını 2.plana atıyomusun??Şahsen ben gitaristlerini falan daha göremedim..
-
ARkadaşlar Amy lee diyo ama ben benzetemiyorum
-
Gerek bizim grup elemanları olsun,gerekse seyirciler sesimi Duman'ın vokal'ine benzetiyorlar.Ne diyelim bende vatana millete hayırlı olmaya çalışıyorum :P
-
benim sesim doktor bilal a benziyor
-
abi sesimi ben değil ama herkes kaa tangöze ye benzetiyor. çok benziyomuş. bence yakın ama öyle büyük bir benzerlik yok