Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kendi sesinizi hangi şarkıcılara benzetiyorsunuz?

  • yeşilsincap • 12 Haziran 2005 17:56 • #472219
    benim sesimde Candy Night ınkine benziyo.. (blackmore s night solisti) ama sadece şarkı solerken... normalde o kadar sakin ve yumuşak çıkmıyo sesim :B
Bu konunun tüm mesajları