bu konu tam bir muamma aslında.. yılların eskietemediği bir tartışma konusu. sorular çoğaltılabilir tabii : popüler piyasa mıdır? popüler kötü müdür? hem kötü hem popüler mi yoksa popüler olduğu için mi kötü? falan filan..bence de kasmaya değmez pis kedi..içinden ne geliyorsa dinleyip keyif almak asıl olay. illa bir sınıfa sokmaya çalışmamayı deniyorum ben..ama olmuyo tabii.:)))