Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiye'de oluşan populer grupların hepsi kötü mü

  • PiS_KeDi • 24 Mart 2005 17:57 • #456961
    bu günlerde bu tartışma konusu çünkü çoğu kimse örneğin mor ve ötesinin hayranları mesela azaldı bunun nedeni özellikle şu günlerde aylarda çok popüler olmaları hayranları artsada sırf popüler oldukları için hayran kaybeden gruplar var. bunun nedeni nedir? tamam popülerlik birseyler götürebilir bi gruptan ama asıl nedenini anlayamıyorum biri bana bunu net olarak açıklayabilir mi? popülerlik insanları yozlaştırıyor mu???
  • AYŞA • 24 Mart 2005 18:01 • #456965
    bence sen kendine iyi bak gerisini boşver:)
    biz çok tartıştık bu konuyu..
  • haRbii • 11 Nisan 2005 22:57 • #459940
    bence sen çok farklı bi açıdan girmişin olaya hemde çoooook :)) popülerliğin insanı yozlaştırması gibi bişi olabilir mi ya? hep öyle olur zaten ilk çıkışta herkes konuşur onları ama belli bir süre sonra zaten herkes tanıyor ne gerek var ki sürekli onları konuşup tartışmaya hem bence onların hayran kitlesi azalmıyor her konserde daha kalabalık bir kitle oluyor valla şahitim yani ...
  • C-None • 13 Nisan 2005 21:14 • #460242
    bu konu tam bir muamma aslında.. yılların eskietemediği bir tartışma konusu. sorular çoğaltılabilir tabii : popüler piyasa mıdır? popüler kötü müdür? hem kötü hem popüler mi yoksa popüler olduğu için mi kötü? falan filan..bence de kasmaya değmez pis kedi..içinden ne geliyorsa dinleyip keyif almak asıl olay. illa bir sınıfa sokmaya çalışmamayı deniyorum ben..ama olmuyo tabii.:)))
  • physco_burock • 13 Nisan 2005 23:12 • #460269
    pentagramda popüler ama hala çok süper
  • gizem_cobain • 14 Nisan 2005 10:16 • #460301
    bak şimdi kendin söylüyosun zaten!!popüler grup diyosun!popüler olan gruplar bi süre sonra ticari amaçlar peşinde koşarlar,yapmak istedikleri asıl tarzlardan ödün verirler..
  • begum • 14 Nisan 2005 13:20 • #460329
    mor ve ötesi de doğru düzgün beste yapsın kardeşim.ben konserlerine gitmiş biri olarak utanıyorum...acaip detonelerdi.ve hareketleri çok yapmacıktı.ne yani oaraya çıkınca 1 bok oldum tavırları falan...arkadaş pentagram örneği vermiş pentagram hlen piyasa çünkü besteleri helen sağlam kendinden ödün vermiyo adamlar.ha 1 de bilmem kaç milyon dolar alsankonser başına sende o kadar kasılırsın...
  • the_distillers • 14 Nisan 2005 16:33 • #460354
    oui kötüdür
  • ibanetze • 14 Nisan 2005 16:39 • #460356
    popülerlik kötü değil be kuzenler yapmayın şimdi... audioslave mesela. ya da good charlotte da popüler ne biliyim ya severim ben ikisini de... mesela guns n roses'a kötü deyin bakalım. yok yok sakına demeyin öyle şeyler taş olursunuz valla...
  • ibanetze • 14 Nisan 2005 16:49 • #460357
    gerçi türkiye biraz daha faklı ama ilk bakışta ne biliyim ben feridun düzağaçı bülent ortaçgili erkin korayı da severim hepiniz tanıyosunuzdur seversiniz de muhtemelen...