-
Kimse sevdiği grubu popüler oldu diye dinlemekten vazgeçmemelidir.Tabi müziğinde değişiklikler oluyor,hoşlanmadığın tarzlara kaymaya başlıyorsa bu farklı bir konu..Bunu yapan bir METALLICA'mız var zaten!
Türkiye'de de birçok underground dan gelme grup bunu yapmıştır!Alternatif e yöneliyor herkes çatur,çutur! Ne için? Tabi ki para için! Ama bu insanlar taş yemeyecek heralde!Sürekli bir şeylerden taviz verip,popüler olmak için yırtınan grup kaynıyor etraf.
Bence popülerlik değil mesele.Mesele parada bitiyor!
-
sorun popüler olmaları değil mor ve ötesinin
sorun konserlerine gidince küçük çocuklar,gömlekli bağrı açık kardeşlerimiz ve türbenlı ablalarımız tarafından ezilmem,arkamdaki bi kaç kızın harun için geldiiimm sözüne tip tip bakmam ve dünya yalan söylüyor dışındaki şarkıları tek başına çığırmam ya da ne biliyim işte soğuttu mor ve ötesini keşke hiç çıkarmasalardı dünya yalan söylüyor u
-
evet pentagram popüler orası kesin..ama hala iyi mi orası tartışılır..ki bence değiller ben tartışmam :))
-
daha öncede çok sordum bu soruları cevap gelmedi.
gene sorcam ,bu kadar soru işaretine dayanamdım:D :D
..
soyulur mu kabuğu hayatın
yoksa tüm vitamini kabuğunda mı?
bir aşktan ötekine kaç saatte gidiliyor?
baykal paritiyi bıraksın mı?
erbakan siyaset yapsın mı?
manda yuva yaptığı söğüt dalını kessin de
otursun mu kıçı üstüne?
manga asker kaçağımı?
mor ve ötesi morun ne kadar ötesi?
pardon istanbul neresi?
hö?
-
çok popülerim...
ama hala yozlaşmadım.. heuheuheuh
-
pentagram belli bir kesim tarafından dinlenen bi grup.çok fazla popülaritesi ve ortalık malı olmuşluğu yok takdir edersin ki hocam..(bkz. mor ve ötesi)
-
Pentagram ı bu kadar basit ve tartışmadan kenara atman doğru değil dostum!Kaldı ki "bir" iyi bir albüm.Büyük bir taviz yok müziklerinde.Kadrosuda iyi şu an.Tek sinir olduğum tarafları çok az konser veriyor olmaları.
-
Ben başlığa bi cevap vereyim... Bence kişiler çevrelerindeki bazı insanların etkisinde kalarak populer(piyasa) grupları dinlemediğini söleyebilir ki aslında önceden dinliyodur ve hala dinliyodur... Lakin saklıyodur... Bence hayran kaybetme durumu bu oluyor...
-
bence değil.mesala mor ve ötesi.mesala manga.çoğu kötü olsa bile bence bazıları iyi.daha iyi gruplar yapabilirler.yapabilseler.adam yokki.
-
ben pentagramın kötü olduğunu iddia ediyorum hala..:)