Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiye'de oluşan populer grupların hepsi kötü mü

  • X-LoMBaRDo • 15 Nisan 2005 14:30 • #460506
    Pentagram ı bu kadar basit ve tartışmadan kenara atman doğru değil dostum!Kaldı ki "bir" iyi bir albüm.Büyük bir taviz yok müziklerinde.Kadrosuda iyi şu an.Tek sinir olduğum tarafları çok az konser veriyor olmaları.
Bu konunun tüm mesajları