Kimse sevdiği grubu popüler oldu diye dinlemekten vazgeçmemelidir.Tabi müziğinde değişiklikler oluyor,hoşlanmadığın tarzlara kaymaya başlıyorsa bu farklı bir konu..Bunu yapan bir METALLICA'mız var zaten!
Türkiye'de de birçok underground dan gelme grup bunu yapmıştır!Alternatif e yöneliyor herkes çatur,çutur! Ne için? Tabi ki para için! Ama bu insanlar taş yemeyecek heralde!Sürekli bir şeylerden taviz verip,popüler olmak için yırtınan grup kaynıyor etraf.
Bence popülerlik değil mesele.Mesele parada bitiyor!