Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiye'de oluşan populer grupların hepsi kötü mü

  • begum • 14 Nisan 2005 13:20 • #460329
    mor ve ötesi de doğru düzgün beste yapsın kardeşim.ben konserlerine gitmiş biri olarak utanıyorum...acaip detonelerdi.ve hareketleri çok yapmacıktı.ne yani oaraya çıkınca 1 bok oldum tavırları falan...arkadaş pentagram örneği vermiş pentagram hlen piyasa çünkü besteleri helen sağlam kendinden ödün vermiyo adamlar.ha 1 de bilmem kaç milyon dolar alsankonser başına sende o kadar kasılırsın...
Bu konunun tüm mesajları