Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en son hangi albümü aldınız ?verdiğiniz paraya deydimi peki????

  • cc_baran • 24 Mart 2005 22:30 • #457037
    Demir Demirkan'ın albümü çok iyidir, ben çok beğendim.
    Malmsteen aldırdım anneme en son :)))
    "Attack" adlı albümü.
    Eh, Malmsteen, değmez mi ??
    :)))
Bu konunun tüm mesajları