-
en son direc-t i aldım biraz geç de olsa:)albüm baya güzel özellikle wooden love:)
-
richard wagner ve cem adrian aldım
sanırım cem adrian a değidi..
deneme,tanıtma albümü oldugunu düşünürsek, daha iyileri de olacaktır.
-
ben de çoook geç aldım bi albümü... Kesmeşeker-İnsülün...
beğendim...
:)
-
Mor ve Ötesi Dünya Yalan Söylüyor Albümü çoook beğendim verdiğim para az bileee o albüm için Haruuun aşkııım bi albüm daha yapsanaaaaa :))
-
:)))
-
en son king crimson-the power to believe'i aldım. yorum yapmak bana düşmez, ben üzerime düşen kulluk vazifemi yaptım.:)
-
abi bu demir demirkanınkini almıştım aldığıma bin pişman oldum
-
abi bu demir demirkanınkini almıştım aldığıma bin pişman oldum
poahahha :)))
-
vayy
kesmeşeker ha.
sevinidm valla yazına..
insülin kesmeşeker e başlamak için en ideal albümdür.
-
Demir Demirkan'ın albümü çok iyidir, ben çok beğendim.
Malmsteen aldırdım anneme en son :)))
"Attack" adlı albümü.
Eh, Malmsteen, değmez mi ??
:)))