Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en son hangi albümü aldınız ?verdiğiniz paraya deydimi peki????

  • soV3r3igN • 24 Mart 2005 19:46 • #456996
    en son direc-t i aldım biraz geç de olsa:)albüm baya güzel özellikle wooden love:)
  • düşyılmaz • 24 Mart 2005 19:52 • #456999
    richard wagner ve cem adrian aldım

    sanırım cem adrian a değidi..
    deneme,tanıtma albümü oldugunu düşünürsek, daha iyileri de olacaktır.
  • souls_for_rent • 24 Mart 2005 19:53 • #457000
    ben de çoook geç aldım bi albümü... Kesmeşeker-İnsülün...
    beğendim...
    :)
  • likablegirl • 24 Mart 2005 20:25 • #457007
    Mor ve Ötesi Dünya Yalan Söylüyor Albümü çoook beğendim verdiğim para az bileee o albüm için Haruuun aşkııım bi albüm daha yapsanaaaaa :))
  • souls_for_rent • 24 Mart 2005 20:56 • #457014
    :)))
  • ner • 24 Mart 2005 21:03 • #457015
    en son king crimson-the power to believe'i aldım. yorum yapmak bana düşmez, ben üzerime düşen kulluk vazifemi yaptım.:)
  • hunturk • 24 Mart 2005 21:45 • #457028
    abi bu demir demirkanınkini almıştım aldığıma bin pişman oldum
  • souls_for_rent • 24 Mart 2005 21:48 • #457029
    abi bu demir demirkanınkini almıştım aldığıma bin pişman oldum



    poahahha :)))
  • düşyılmaz • 24 Mart 2005 22:20 • #457034
    vayy
    kesmeşeker ha.
    sevinidm valla yazına..

    insülin kesmeşeker e başlamak için en ideal albümdür.
  • cc_baran • 24 Mart 2005 22:30 • #457037
    Demir Demirkan'ın albümü çok iyidir, ben çok beğendim.
    Malmsteen aldırdım anneme en son :)))
    "Attack" adlı albümü.
    Eh, Malmsteen, değmez mi ??
    :)))