Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en son hangi albümü aldınız ?verdiğiniz paraya deydimi peki????

  • soth • 24 Mart 2005 22:34 • #457039
    neredeyse bütün albümleri internetten indiriyorum ben ya, ama evet beklediğime deyiyo ;)
  • radyokafa • 24 Mart 2005 22:34 • #457040
    ben de en son rus kozmonotlar1n1 ald1m, ve niye daha önce almam1s1m diye hay1fland1m.
  • Mad_Slayer • 24 Mart 2005 22:53 • #457042
    cem köksalı aldım en son , aldığıma fazlasıyla değdi..
  • sdqantaris • 24 Mart 2005 23:23 • #457043
    verdiğiniz paraya deydimi peki???


    Türkçe'de böyle bir şey yok.

    Onur
  • jubei • 25 Mart 2005 01:36 • #457056
    KUARTET MUARTET - 9 PARÇA

    verdğim para helal olsun.süper bi albüm
  • düşyılmaz • 25 Mart 2005 01:41 • #457057
    Türkçe'de böyle bir şey yok

    bu ne demek ya arkadaşım?
    doğru mu anladım ben,
    yani hiçbirisine değmiyor yani ??!!


    gözünü sevim yapma ya,
    hijazz var bu ülkede,
    yansımalar, erkan oğur,
    ortaçgil
    kardeş türküler var..
    livaneli var..(dı)
    ..
    .
    .
    .bir dolusu var daha ..
  • sdqantaris • 25 Mart 2005 11:28 • #457070
    Gereksiz celallenmişsin.

    Türkçe'de "deymek" diye bir fiil yok. O fiilin esası "değmek". Soru eki olan "mi" de ayrı yazılır. Dolayısıyla:

    verdiğiniz paraya deydimi peki????


    Türkçe'de böyle bir şey yok.

    Saygı, sevgi.

    Onur

    Not: Alakasız ama yazdıklarının hepsine bayılıyorum bu arada.
  • soV3r3igN • 25 Mart 2005 16:18 • #457126
    onur ya okadar kafayı takma bu kurallara yaptık bir eşeklik işte:)ama burası okul değil takıl kafana göre siz benim demek istediğimi anladınız bu bana yeter:)
    not:umarım yazım yanlışı yapmamamışımdır:)))
  • the_distillers • 25 Mart 2005 17:05 • #457132
    gold medal - donnas
  • Leprosy • 25 Mart 2005 17:50 • #457149
    Amortis aldım ismini hatırlamıyorum ama son kuruşuna kadar değdi!