Gereksiz celallenmişsin.
Türkçe'de "deymek" diye bir fiil yok. O fiilin esası "değmek". Soru eki olan "mi" de ayrı yazılır. Dolayısıyla:
verdiğiniz paraya deydimi peki????
Türkçe'de böyle bir şey yok.
Saygı, sevgi.
Onur
Not: Alakasız ama yazdıklarının hepsine bayılıyorum bu arada.