-
Gereksiz celallenmişsin.
Türkçe'de "deymek" diye bir fiil yok. O fiilin esası "değmek". Soru eki olan "mi" de ayrı yazılır. Dolayısıyla:
verdiğiniz paraya deydimi peki????
Türkçe'de böyle bir şey yok.
Saygı, sevgi.
Onur
Ya ne kadar gereksiz bir adamsın sen yaa..Türkçede böyle bir fiil yok diyoo..Başka bir site bul kendine arkadaşım müzikten anlamıyorsun diye boş boş konuşma..
-
en son A TRIBUTE TO METALLICA diye bi album aldım motorhead,megadeth,fear factory,slayer gibi gruplar metallicanın en çok sevilen şarkılarını yapmışlar whiplash ,battery,nothing else matters,unforgiven,sad but true,sanitarium,seek and destroy falan var güzel ama orjinali tabii ki daha güzel yinede fena değil ben en çok nothing else matters ın sonundaki solo yu çok beğendim şarkıya renk gelmiş başka bi üstünlükleri yok ayrıca enter sandman i kim söylemişti şimdi aklımda değil ama solistin sesi iğrenç olmuş
-
metaroth-meta non grata.albümü bekliyodum ama böyle düşük bi fiyat beklemiyodum 6.50'ye aldım.verdiğim para helel olsun:)
-
Bi sinirle buraya bir mesaj yazmıştım ama değiştirdim, cevabımı özelden verdim sana Nofx. Benim müzikten ne denli anladığım apayrı bir konu. Ama tanımadığın insanlar hakkında bu kadar kolay yorum yapma bence. Sonradan durulup bilgi sahibi olursan ters teper yazdıkların. Kaldı ki o bir geyikti, biraz uzadı. İşin bir de şu boyutu var, müzikle uğraşan insanlar kötü Türkçe mi kullanmalıdır? Sanmıyorum. Metanetli davranın biraz konuşmadan önce. Hatta mümkünse iki kere düşünün.
Saygı sevgi.
Onur
-
Sevgili arkadaş;
Aslında geyik olsun diye yazmıştım. Fakat ters bir şekilde algılanınca açıklamasını yaptım. Elbette hayata kıyasla önemli bir şey değil, ne dediğin anlaşılıyor. Burası okul değil ki deyince de farklı düşünüyorum. Neyse. Uzatmıyım.
Saygı, sevgi.
Onur
-
lou reed-raven .deydi.
-
Kardeş türküler mi var ya allahını seversen BIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKK....
-
En son ...And Justice For All'ı aldım.Verdiğim paraya değdi:)
-
en son gripinin albümünü aldım.verdiğim paraya hakkaten deymedi.
kötü olduğu için değil.aldıktan bikaçgün sonra arkadaş mp3ünü getirdi.
mp3 ten nefret ediyorum.mp3 icad oldu mertlik bozuldu valla...
bu konuda bi topicmi açsam ne??????????
-
system has failed ı aldım ve çatır çatır dinledim...vediğim parayıda fazlasıyla hakketti albüm...ehehe süpeer süpeerr