Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en son hangi albümü aldınız ?verdiğiniz paraya deydimi peki????

  • Nofx • 25 Mart 2005 17:57 • #457151
    Gereksiz celallenmişsin.

    Türkçe'de "deymek" diye bir fiil yok. O fiilin esası "değmek". Soru eki olan "mi" de ayrı yazılır. Dolayısıyla:


    verdiğiniz paraya deydimi peki????


    Türkçe'de böyle bir şey yok.

    Saygı, sevgi.

    Onur




    Ya ne kadar gereksiz bir adamsın sen yaa..Türkçede böyle bir fiil yok diyoo..Başka bir site bul kendine arkadaşım müzikten anlamıyorsun diye boş boş konuşma..
  • tweeder • 25 Mart 2005 19:00 • #457156
    en son A TRIBUTE TO METALLICA diye bi album aldım motorhead,megadeth,fear factory,slayer gibi gruplar metallicanın en çok sevilen şarkılarını yapmışlar whiplash ,battery,nothing else matters,unforgiven,sad but true,sanitarium,seek and destroy falan var güzel ama orjinali tabii ki daha güzel yinede fena değil ben en çok nothing else matters ın sonundaki solo yu çok beğendim şarkıya renk gelmiş başka bi üstünlükleri yok ayrıca enter sandman i kim söylemişti şimdi aklımda değil ama solistin sesi iğrenç olmuş
  • insubordinate • 26 Mart 2005 18:01 • #457203
    metaroth-meta non grata.albümü bekliyodum ama böyle düşük bi fiyat beklemiyodum 6.50'ye aldım.verdiğim para helel olsun:)
  • sdqantaris • 26 Mart 2005 20:24 • #457247
    Bi sinirle buraya bir mesaj yazmıştım ama değiştirdim, cevabımı özelden verdim sana Nofx. Benim müzikten ne denli anladığım apayrı bir konu. Ama tanımadığın insanlar hakkında bu kadar kolay yorum yapma bence. Sonradan durulup bilgi sahibi olursan ters teper yazdıkların. Kaldı ki o bir geyikti, biraz uzadı. İşin bir de şu boyutu var, müzikle uğraşan insanlar kötü Türkçe mi kullanmalıdır? Sanmıyorum. Metanetli davranın biraz konuşmadan önce. Hatta mümkünse iki kere düşünün.

    Saygı sevgi.

    Onur
  • sdqantaris • 27 Mart 2005 12:09 • #457249
    Sevgili arkadaş;

    Aslında geyik olsun diye yazmıştım. Fakat ters bir şekilde algılanınca açıklamasını yaptım. Elbette hayata kıyasla önemli bir şey değil, ne dediğin anlaşılıyor. Burası okul değil ki deyince de farklı düşünüyorum. Neyse. Uzatmıyım.

    Saygı, sevgi.

    Onur
  • kafa-yok • 27 Mart 2005 12:10 • #457250
    lou reed-raven .deydi.
  • LtEagle • 27 Mart 2005 13:19 • #457253
    Kardeş türküler mi var ya allahını seversen BIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKK....
  • grungeforever • 28 Mart 2005 19:25 • #457474
    En son ...And Justice For All'ı aldım.Verdiğim paraya değdi:)
  • guadalahara • 28 Mart 2005 21:57 • #457515
    en son gripinin albümünü aldım.verdiğim paraya hakkaten deymedi.
    kötü olduğu için değil.aldıktan bikaçgün sonra arkadaş mp3ünü getirdi.
    mp3 ten nefret ediyorum.mp3 icad oldu mertlik bozuldu valla...
    bu konuda bi topicmi açsam ne??????????
  • mkcervy • 29 Mart 2005 00:43 • #457560
    system has failed ı aldım ve çatır çatır dinledim...vediğim parayıda fazlasıyla hakketti albüm...ehehe süpeer süpeerr