Türkçe'de "deymek" diye bir fiil yok. O fiilin esası "değmek". Soru eki olan "mi" de ayrı yazılır. Dolayısıyla:
verdiğiniz paraya deydimi peki????
Türkçe'de böyle bir şey yok.
Saygı, sevgi.
Onur
Ya ne kadar gereksiz bir adamsın sen yaa..Türkçede böyle bir fiil yok diyoo..Başka bir site bul kendine arkadaşım müzikten anlamıyorsun diye boş boş konuşma..