en son A TRIBUTE TO METALLICA diye bi album aldım motorhead,megadeth,fear factory,slayer gibi gruplar metallicanın en çok sevilen şarkılarını yapmışlar whiplash ,battery,nothing else matters,unforgiven,sad but true,sanitarium,seek and destroy falan var güzel ama orjinali tabii ki daha güzel yinede fena değil ben en çok nothing else matters ın sonundaki solo yu çok beğendim şarkıya renk gelmiş başka bi üstünlükleri yok ayrıca enter sandman i kim söylemişti şimdi aklımda değil ama solistin sesi iğrenç olmuş