Bi sinirle buraya bir mesaj yazmıştım ama değiştirdim, cevabımı özelden verdim sana Nofx. Benim müzikten ne denli anladığım apayrı bir konu. Ama tanımadığın insanlar hakkında bu kadar kolay yorum yapma bence. Sonradan durulup bilgi sahibi olursan ters teper yazdıkların. Kaldı ki o bir geyikti, biraz uzadı. İşin bir de şu boyutu var, müzikle uğraşan insanlar kötü Türkçe mi kullanmalıdır? Sanmıyorum. Metanetli davranın biraz konuşmadan önce. Hatta mümkünse iki kere düşünün.