Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • scream_maki • 30 Mart 2005 15:07 • #457855
    Yaptıkları müzik hakkında pek fikrim olduğdnu söyleyemicem.Ceza yı da bir arkadaşım sayesinde tanıdım Benim tarzımın tamamen dışında olan bu adamın müziğine vuruldum diyebilirim.Ceza Sagoba dan önce çıktı ama Sagoba nın Ceza nın öğretmeni olduğunu düşünelim o zaman da şunu söyleyebilirim:BOYNUZ kULAĞI gEÇMİŞ.
Bu konunun tüm mesajları