Yaptıkları müzik hakkında pek fikrim olduğdnu söyleyemicem.Ceza yı da bir arkadaşım sayesinde tanıdım Benim tarzımın tamamen dışında olan bu adamın müziğine vuruldum diyebilirim.Ceza Sagoba dan önce çıktı ama Sagoba nın Ceza nın öğretmeni olduğunu düşünelim o zaman da şunu söyleyebilirim:BOYNUZ kULAĞI gEÇMİŞ.